»V preobilici dela sem pozabil nanje, in ko sem jih spet našel, sem jih prebral, tudi pod vtisom, da sem kot urednik zamočil, ter bil naravnost presunjen.«
»Vsaka pesem zase učinkuje kot zvočni roman, dramaturgijo cikla pa usmerjata vodilna življenjska motiva: ljubezen in minljivost.«
»Takšne snovi se nabirajo v ljudeh. V vsakem človeku posebej. Ampak 'čarovnija' se zgodi le takrat, ko se sestanemo. Takrat zaživijo. Tudi od tistih od prej. In takrat smo mi – mi.«
»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«
»Zakaj bi ga zdaj umetno opremljali s polucijo, ne bi raje poiskali varnosti na druge načine?«
»Najstarejši zvočni identifikator Radia Slovenija je kukavica.«
»Bomo tudi to krizo rešili ne z manj, temveč z več glasbe in kulture, kajti le tako bomo zares uglaševali in ne razglaševali ...«
»Lirično, baladno, groteskno, nostalgično.«